Data publikacji: 2016-06-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Seria MEN X-TREME Eveline Cosmetics Przebojem FMCG 2016
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda
Seria MEN X-TREME EVELINE COSMETICS zajęła I miejsce w konkursie „PRZEBOJE FMCG 2016” w kategorii PRODUKTY INNOWACYJNE NIESPOŻYWCZE.
Seria MEN X-TREME EVELINE COSMETICS zajęła I miejsce w konkursie „PRZEBOJE FMCG 2016” w kategorii PRODUKTY INNOWACYJNE NIESPOŻYWCZE.
MEN X-TREME to innowacyjna seria do kompleksowej pielęgnacji męskiej skóry, której zaawansowane formuły bogate w składniki ANTI-AGE błyskawicznie eliminują oznaki zmęczenia i widocznie redukują zmarszczki.
W skład serii wchodzi: Nawilżający żel po goleniu, Balsam po goleniu + krem nawilżający, Matujący Żel do mycia twarzy, Głęboko nawilżający krem 6 w 1 przeciw zaczerwienieniom dzień/noc, Multifunkcyjny krem ekstremalnie nawilżający, Nawilżający żel pod oczy z efektem chłodzącym, Krem – żel nawilżający 6 w 1 przeciw oznakom zmęczenia, Przeciwzmarszczkowy krem regenerujący 6 w 1.
Konkurs „Przeboje FMCG” organizowany jest już po raz dziewiąty przez magazyn „Życie Handlowe”. W tym roku został przeprowadzony pod nadzorem instytutu badawczego Millward Brown. Tegoroczną galę poprowadził znany prezenter telewizyjny Tomasz Kammel.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda