Data publikacji: 2016-10-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”, SIERPIEŃ 2016
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda
NIVEA przy wsparciu Agencji Badawczej ARC Rynek i Opinia oraz użytkowniczek Klubu Moja NIVEA
Respondentki: 1301 Polek, 91% z nich w wieku 15-44
Sytuacje kompromisowe – wymagające rezygnacji z jednej codziennej czynności kosztem drugiej – dotyczą niemal wszystkich Polek uczestniczących w badaniu. 96% z nich deklaruje, że zdarza im się stać przed koniecznością dokonania takiego wyboru.
Do czynności, z których Polki rezygnują najczęściej należą przede wszystkim:
uczestniczenie w wydarzeniach kulturalnych (58%),
chwila tylko dla siebie (52%),
aktywność fizyczna (50%).
Najrzadziej rezygnują z opieki nad dziećmi (5%) oraz z codziennej higieny (4%).
Dlaczego Polki stają przed koniecznością pójścia na ustępstwo? Jako powody podają:
Brak czasu (61%),
Zmęczenie (50%),
Konieczność bycia punktualną (30%),
Brak motywacji (29%).
Konieczność pójścia na kompromis wywołuje u badanych raczej negatywne, niż pozytywne emocje. Najczęściej wskazywanymi były:
Dyskomfort,
Złość,
Smutek.
Ze stwierdzeniem, że skuteczność ochrony przed potem oraz łagodność dla skóry pod pachami to dwie wykluczające się cechy dezodorantów lub antyperspirantów zgadza się jedynie blisko 1/5 respondentek. Jednakże zdecydowana większość (88%) zdecydowanie chciałaby, aby ich dezodorant lub antyperspirant łączył w sobie te dwie cechy.
Badanie przeprowadzono w okresie 12-19.08.2016 roku w Polsce, na grupie 1301 kobiet. Ankieta internetowa składająca się z pytań zamkniętych jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz jednego pytania otwartego..
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda