Data publikacji: 2016-05-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nagroda dla La Luxe Paris w plebiscycie Cosmopolitan PRIX DE BEAUTÉ 2016
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda
Krem do twarzy Gold&Oil Sensation 30+ La Luxe Paris otrzymał międzynarodowy tytuł PRIX DE BEAUTÉ 2016 magazynu Cosmopolitan, zwyciężając w kategorii popularne kosmetyki do pielęgnacji twarzy.
Krem do twarzy Gold&Oil Sensation 30+ La Luxe Paris otrzymał międzynarodowy tytuł PRIX DE BEAUTÉ 2016 magazynu Cosmopolitan, zwyciężając w kategorii popularne kosmetyki do pielęgnacji twarzy.
GOLD&OIL SENSATION ŚWIATOWA INNOWACJA ANTI-AGING, to luksusowy program przeciwzmarszczkowy stworzony przez naukowców Laboratorium La Luxe Paris, by aktywować procesy odnowy skóry powyżej 30. roku życia. Unikalna technologia AgeAdvanced Technology™, na bazie zaawansowanych MULTIAKTYWATORÓW WIEKU uruchamia wielokierunkowe działania odmładzające na poziomie komórkowym. Olejkowy eliksir młodości gwarantuje wzmocniony, spektakularny efekt anti-aging.
Celem konkursu jest ułatwienie czytelniczkom – młodym, aktywnym, dbającym o urodę kobietom – wyboru najlepszych kosmetyków dostępnych na polskim rynku.
Prix de Beauté jest jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych w branży kosmetycznej
w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i w Polsce. Nagrodzone firmy otrzymują statuetkę Prix de Beauté przedstawiającą diament na postumencie. Pierwsza edycja konkursu Prix de Beaute odbyła się w 1993 roku w Niemczech. W Polsce konkurs ten został zainaugurowany w 1998 roku i cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Dotychczasowe edycje okazały się wielkim sukcesem. Duża liczba zgłaszanych produktów jest wyrazem wyjątkowej rangi i prestiżu tego konkursu.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda