LIFESTYLE Moda

NAGO dla seniorów

NAGO dla seniorów
Mając na uwadze aktualną sytuację oraz zbliżające się Święta Wielkanocne, marka NAGO postanowiła wesprzeć Stowarzyszenie mali bracia Ubogich i organizowaną przez nich co rok akcje Wielkanocny

Data publikacji: 2020-04-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NAGO dla seniorów
Kategoria: LIFESTYLE, Moda

Mając na uwadze aktualną sytuację oraz zbliżające się Święta Wielkanocne, marka NAGO postanowiła wesprzeć Stowarzyszenie mali bracia Ubogich i organizowaną przez nich co rok akcje Wielkanocny koszyk.

NAGO dla seniorów LIFESTYLE, Moda - Mając na uwadze aktualną sytuację oraz zbliżające się Święta Wielkanocne, marka NAGO postanowiła wesprzeć Stowarzyszenie mali bracia Ubogich i organizowaną przez nich co rok akcje Wielkanocny koszyk.

Wielkanoc to dla wielu seniorów szczególny okres w roku – czas świątecznych zakupów, gotowania niecodziennych dań i wreszcie – spotkania się przy świątecznym śniadaniu z najbliższymi. Nie wszyscy mają jednak taką możliwość. W Polsce co czwarty senior czuje się samotny. Brak osoby, do której można zadzwonić i z którą można się spotkać to trudna sytuacja na co dzień, a w Święta boli jeszcze bardziej. Dla takich osób wyjście do sklepu, kiosku czy też kościoła jest jedyną szansą, by porozmawiać z innymi ludźmi. Dziś trudna sytuacja związana z koronawirusem pozbawiła ich nawet tej możliwości.

 

Ratunkiem dla samotnych seniorów oraz szansą na uczynienie Świąt Wielkanocnych wyjątkowym czasem, jest bezinteresowna pomoc organizacji i wolontariuszy. Jednym z takich podmiotów jest Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, które pragnąc, by samotność w wielkanocnym czasie nie bolała aż tak mocno, dotrze ze świątecznymi koszykami oraz życzeniami do drzwi kilkuset starszych i osamotnionych osób.

 

Ze wsparciem dla tej wyjątkowej inicjatywy ruszyła polska marka odzieżowa NAGO, która pokazuje tym samym, że odpowiedzialna firma to nie tylko właściwe podejście do branży, w której się działa, ale także świadome działania w innych obszarach.

 

Pragnąc zadbać o los tych, którym jest teraz najtrudniej, marka postanowiła przyłączyć się do akcji Wielkanocny koszyk, organizowanej co roku przez Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Między 7 a 13 kwietnia, klienci robiący zakupy na stronie www.nago.com, wesprą jednocześnie tę Organizacje. Z każdego zamówienia, marka przekaże 50 złotych na konto Stowarzyszenia, fundując tym samym koszyk wielkanocny dla jednej starszej osoby.

A to już wiesz?  Maska z ekstraktem z alg morskich

 

Chętni mogą również samodzielnie wesprzeć tę wielkanocną akcję i za pośrednictwem strony www.malibracia.org/wielkanoc/, ufundować jeden koszyk wielkanocny o wartości 50 złotych, dwa za 100 złotych lub wpłacić na konto Stowarzyszenia darowiznę o innej, dowolnej kwocie (numer konta: 02 1600 1462 1818 9539 9000 0005).

 

Tegoroczna Wielkanoc będzie inna dla wszystkich, jednak warto pomyśleć o tych najbardziej dotkniętych aktualną sytuacją i w miarę możliwości – wesprzeć ich. Empatia, a także poczucie wspólnoty są teraz szczególnie ważne oraz mogą sprawić, że w tym wszystkim możliwe będzie odczucie namiastki normalności i radości.

 

#jesteśmyrazem

#solidarnizseniorami

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
NAGO dla seniorów LIFESTYLE, Moda - Mając na uwadze aktualną sytuację oraz zbliżające się Święta Wielkanocne, marka NAGO postanowiła wesprzeć Stowarzyszenie mali bracia Ubogich i organizowaną przez nich co rok akcje Wielkanocny koszyk.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy