Data publikacji: 2014-03-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jessica Alba nową, globalną ambasadorką marki Braun
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda
Marka Braun ma ogromną przyjemność ogłosić, że jej nową ambasadorką została światowej sławy aktorka oraz ikona piękna – Jessica Alba. Nominowana do Złotego Globu aktorka wystąpi w globalnej kampanii promocyjnej marki Braun. Kampania wystartuje w marcu 2014 r.
„Jessica Alba jest silną i pasjonującą kobietą, która jest wzorem dla innych. Jest idealną ambasadorką naszych produktów, które pomagają kobietom zadbać o ich dobre samopoczucie i naturalne piękno. Marka Braun podziwia ją za osobowość, liczne talenty oraz zdolność do łączenia kariery aktorskiej i bycia wspaniałą mamą”, komentuje Aleksandra Dolfini – Global Braun Marketing Director.
Filozofią marki Braun jest tworzenie urządzeń dla kobiet służących do pielęgnacji całego ciała. Za pomocą jednego przycisku sprawiamy, że skóra i włosy stają się piękne. Marka Braun pragnie, aby każda kobieta czuła się atrakcyjnie i emanowała pewnością siebie. Jessica to idealny przykład takiej kobiety.
Jessica Alba jest znana z aktywnego zaangażowania w inicjatywy wspierające kobiety, a prywatnie jest matką dwóch dziewczynek. Karierę aktorską rozpoczęła w wieku 12 lat. Po ukończeniu nauki w Atlantic Theatre Company, gdzie kształciła się u założyciela teatru – Williama H. Macy i legendarnego dramaturga Davida Mamet’a, została obsadzona w głównej roli w serialu „Dark Angel” Jamesa Camerona, który zapewnił jej światową rozpoznawalność. Podczas swojej kariery zawodowej Jessica wystąpiła w ponad 25 filmach m.in. „Fantastyczna Czwórka” czy „Sin City”, których łączne wpływy wyniosły łącznie ponad 800 milionów dolarów. Jessica grała w komediach, dramatach, niezależnych jak i hollywoodzkich produkcjach filmowych.
W najbliższym czasie będzie można ją zobaczyć w takich filmach jak: Dear Eleanor, Barely Lethal, Sin City 2: A Dame To Kill For oraz How To Make Love Like An Englishman, w którym wystąpiła u boku Pierce’a Brosnan’a, Salmy Hayek i Malcolma McDowell’a.
Procter & Gamble
Z produktów P&G korzysta około 4,8 miliona osób na całym świecie. Należące do P&G marki zaliczają się do największych i najpopularniejszych na świecie: Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper® – wszystkie marki P&G cechuje doskonała jakość. Firma prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.
Braun
Braun jest marką należącą do Procter & Gamble. Powstała w 1921 r. w Niemczech i zajmuje się produkcją różnorodnych, drobnych artykułów gospodarstwa domowego, które łączą w sobie innowacyjność, niezawodność i nieszablonowe wykonanie. Oferta produktów obejmuje golarki elektryczne, kosmetyki, a także urządzenia do pielęgnacji i stylizacji włosów. Wyroby marki Braun można kupić na całym świecie. Więcej informacji na temat marki Braun i najnowsze informacje o jej produktach można znaleźć pod adresem: http://www.braun.com.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda